Drugiej edycji KTW Fashion Week towarzyszy myśl przewodnia „Millennials vs. Mentors”. Chcemy oprzeć ją na dialogu uznanych projektantów i ekspertów świata mody, o ugruntowanej pozycji, z nowymi, młodymi talentami. Od 5-7 lat na polskim rynku nie pojawił się żaden projektant, który wszedłby na arenę polskiej mody, z pokazami chociażby.
Chcemy, żeby podczas KTW Fashion Week pokazy uznanych projektantów supportowali młodzi.
Chcemy także poruszyć ostatnio bardzo gorący temat Millennialsów – nie tylko jako młodych konsumentów, ale także narybku, który będzie wchodził do branży i zasilał jej szeregi. Jak z nimi rozmawiać i jak do nich dotrzeć?
Chcemy też, aby to wydarzenie stwarzało młodym możliwości nauczenia się zawodu w branży mody w praktyce. Dlatego podejmujemy współpracę z polskimi szkołami mody, m.in.: ViaModa, SAPU.
Podczas KTW Fashion Week dyplomanci szkół pokażą swoje kolekcje, a wolontariusze z ww. szkół będą pracować na backstge’u, przy rozsadzaniu gości, przy produkcji, w showroomach.
Młodzi projektanci będą mieli okazje zostać docenieni przez dziennikarzy i krytyków mody, którzy wybiorą wyjątkową kolekcję do prezentacji na pokazach wieczornych KTW Fashion Week.
Informacje o pokazach, projektantach i wykładach znajdziecie na stronie
www.ktwfashionweek.pl